Myshelg med den bäste

Åh, lugn och skön helg har det vart. I lördags åkte jag med Johans och hans familj till deras stuga (den ligger typ en halvtimme härifrån!). Så himla sött litet hus var det, jättegammalt och charmigt. Vi bara tog det lugnt, solade, promenerade ner till sjön.. Fast jag måste erkänna, man blir rastlös av att befinna sig mitt ute i ingenstans. Eller ja, jag blev det. Så igår åkte vi och sov här istället. Så idag har jag packat lite, haft sista körövningen innan Venedig.. gah, på onsdag bär det av! Jag hoppas baara att väderprognosen skärper till sig; regn?! Nej tack, sol vill vi ha!

Jag och min bästa Johan <3

Imorgon har vi 11 månader förresten. Det är ett tag. Och jag har nog aldrig varit lyckligare.

/HM



Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, har du lust att följa varandras bloggar via bloglovin? Hade varit kul om du ville, och i så fall kan du ju skriva tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt :)

Ha det super bra, kram

2009-04-29 @ 18:10:58
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0