Ovanligt känsla



Jag tycker att jag har vart jättesöt idag. Lockigt gulligt hår (attans att jag inte tog kort på det imorse, då var det ännu lockigare och studsigare!), ett nytt rött linne som var rätt tajt (gissa vem som försökt dra in magen hela dagen), och mitt enda par snygga jeans. Eller nja, jag har fler, men dessa är de som jag gillar mest.

Det är tur att jag har känt mig lite söt idag, för för övrigt mår jag skit. Min kropp håller på att gå i strejk, och efter att ha slocknat på soffan tidigare dröjde det timmar innan huvudet satt där det skulle igen. Ungefär.

Men franskaboken är utläst i alla fall. Yey. Ska försöka skriva recension nu. Puss.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0