Tröttis

Nu har jag gått hem tidigare två dagar i rad. Men jag blir så trött, kan inte tänka mer. Vad ska jag då göra i skolan? Fast, samtidigt, jag måste vara där.. åh, när ska man få vila?!

Oh well, helgen blir nog lugn i alla fall. Ut till Johans stuga (i Alingsås!), där ska man väl kunna slappa en hel helg.. för nästa vecka blir det ju Venedig, och då måste man vara taggad. Förresten, så slapp jag ha bara handbagage. Yey, seger för Hanna. Men de stackare som ska klara sig på 10 kilo, dem får man ju ta och hjälpa lite!

Nej, sova nu. Det behövs.

/HM

P.S. IFK kommer nog vinna med 1-0 mot Hammarby idag.. varför vet jag sånt? Övertid, så än är det itne avgjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0