Vaxade ben

Åh, helg! Nu var jag ju visserligen hemma igår, för sjuk för att ta mig samman, men det är ändå något särskilt med fredagseftermiddagar. Faktiskt.

Men ja, trots att jag var sjuk igår så fick jag vaxat benen - eller ja, Emelie gums gjorde det på mig! Tack så mycket (sadist.. nej, skojar bara!). Så nu kan jag gå barbent igen, och slippa skämmas för mina manligt håriga ben. Det är faktiskt inte charmigt. Så det var så värt det att få dem vaxade nu.. hoppas det håller länge!

Helgen bjuder på massor av körsång... imorrn från 11-16 och på söndag blir det gudstjänst. Men gah, vi måste ju öva, det är ju bara en och en halv vecka kvar till VENEDIG! Resfeber!!!!!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0