Flytt på gång.

Jag vet att jag är riktigt löjlig ibland. Nojjar och håller på.. över det mesta faktiskt. Och jag blir så lätt trött på allt också. Kan sätta mig och vara riktigt ledsen en lång stund, bara för att allt känns så himla hopplöst..

Imorgon flyttar min älskling upp till Linköping. Det är inte på andra sidan av världen, det går bussar dit.. men jag kan ändå inte vara glad för hans skull. För jag kommer att sakna vardagsmyset. Att kunna ses när som helst. Jag kommer att sakna honom. Och imorgon måste jag vinka hejdå utan att veta när vi ses nästa gång.


Min stiliga man. ♥

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kan bilda klubb. Det känns frukansvärt ibland, men på något sätt så klarar man det iallafall, hur jobbigt det än är, man måste ju! Det finns ju alltid telefon, sms och internet! Försök att se det positivt, att han gör något han vill göra, och att det som sagt inte är andra sidan jorden. :) Att försöka se det positivt och vara glad för hans skull gör det ändå lite lättare, även om det är jättesvårt och jobbigt. Man behöver lite tid att vänja sig först bara, och den är nog den värsta, I tell you...

2009-08-11 @ 19:25:51
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0