Höst

Idag måste ha varit den tråkigaste dagen på länge.. visst hade jag längtat efter att ha en helt ledig dag att bara slappa på, men när man är lite krasslig på den dagen och inte ens orkar rensa i garderoben.. då är det faktiskt bara tråkigt.

Jag har insett att skolan drar igång på måndag. Det är så himla mycket som jag ska ha in i mitt schema till hösten, att jag inte ens har funderat över var jag ska tränga in pluggandet... förhoppningsvis har jag en håltimme som ingen annan har, där jag kan plugga undan allt!

Saker som (preliminärt) kommer att stå på schemat i höst är:

  • Kören - med gudstjänster och övning varje måndag.
  • Skolan såklart. Men även en franskakurs som ska läsas efter skoltid.
  • Träffa min babe. Och när vi kan ses så vill jag bara spendera tid med honom, inte behöva göra något annat...
  • Projektarbetet. Som ska genomföras med Emelie, som går i en annan klass, vilket kommer innebära fritid för att få det är gjort...
  • Återuppta mitt sociala liv! Nej, det är inte helt dött, men det är så många som jag har tappat kontakten med, som jag vill "lära känna" igen!
  • Flytta! Inte så långt visserligen, bara ner i källaren, men det kräver ju ändå lite energi.
  • Körkort förhoppningsvis?

Gah, förhoppningsvis är den här planen genomförbar, utan att jag tar livet av mig. Då måste något ryka, och jag är rädd att kören får gå först... Och jag gillar att sjunga och träffa de härliga människorna som är med där!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0