Inte igen!

Första "riktiga" skoldagen idag.. och den gick välan ganska lindrigt förbi! Sen att mitt schema fortfarande suger, och att jag nu jobbat mig upp till rektorsnivå i min kamp att ändra på det, det är väl en annan grej.. Men heey, det finns inget som säger att jag måste läsa matte med min klass va? Jag MÅSTE byta grupp, det finns inte en chans att jag klarar att läsa från åtta på morgonen till nio på kvällen varje onsdag i ett år. Inte en chans.

Men usch, jag har sån sjuk huvudvärk! Jag brukar aldrig ha huvudvärk, men tja, nu håller jag ju dessutom på att bli sjuk. Näsan jobbar på att sluta fungera, jag hostar och fryser. Jag gillar inte det här alls.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0