Kulturkalaset

Åh, igårkväll var kul! Kulturkalaset stod på schemat, eller ja.. egentligen var det väl picknick som var den ursprungliga tanken, men det är svårt att missa kalaset som tagit över hela stan!

I alla fall så träffade jag en mängd människor som jag inte träffat på säkert ett halvår, och de är ju helt underbara så det var kul att ses igen innan alla försvinner iväg till varsin stad. Vi blir väl.. fem som stannar här i götet tror jag? Men jag ska dessutom återuppta andra bekantskaper nu till hösten, så att mitt sociala liv kan krypa fram och börjar leva igen.

Och åh, titta sicken söt bild jag hittade bland systramis Emmaboda-bilder! Jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd med den, och då det inte händer så ofta så är det välan fantastiskt?



/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0