Linköping!

Gårdagen spenderades till största delen i en bil, på färd tvärs över landet (och sen tillbaka). Yes, Linköping stod på schemat! Johan skulle upp och hämta nycklarna till sitt rum, kolla läget och så... så jag, hans syster och mamma hakade på.

Linköping var faktiskt en riktigt söt stad! Mysig, med mycket grönt och söta små torg. Och rummet verkade trivsamt dessutom. Det ligger i en studentkorridor så jag vet en som kommer att festa en del framöver.. Men vet ni vad? Nu kan jag säga att jag har en pojkvän med egen lägenhet.. lite coolt, tycker jag. Och där kommer jag spendera så mycket tid som jag hinner och har råd med.

Apropå spendera så mycket tid som möjligt med pojken min, så ska jag snart iväg och äta middag ute på Johans land. Ganska mysigt ställe det med faktiskt, när man väl kommer över det faktum att det ligger mitt ute i en skog i ingenstans!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0