Sladd tack?

Vet ni vad? Idag har jag för en gångs skull tagit bilder på vad som skett under dagen! Men vet ni vad? Ni kommer inte att få se dem idag! Varför? Jag hittar inte den förbaskade sladden till mobilen...

Jag förstår inte att det ska vara så svårt, att om man lånar den så kan man inte lämna tillbaka den! Det här är inte ens den ursprungliga sladden som vi snackar om, utan en ny som jag fått av pojken min. Men icke.. den var tydligen inte heller menad att stanna i mitt rum.. när ska jag lära mig att märka saker?!

Imorgon tar jag nog nya kort, som jag inte heller kommer kunna lägga ut.. Nåja. Klassen ska paddla i Hindås, det kan nog bli ganska kul trots allt. Plus att vädret ska bli fantastiskt!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0