Varför går allting emot mig?!

Den här veckan börjar närma sig "mest påfrestande veckan någonsin"-status. Jag har nog aldrig haft sådana problem med att få mitt schema att gå ihop! Gaaah!

Det stora problemet har varit att byta mattegrupp, för att slippa läsa en 13-timmars dag. Men vet ni vad? Nu visar det sig att jag inte ens behöver byta grupp - för franskan kommer inte dra igång! Åh vad besviken jag blev! Jag som hade räknat med det, längtat efter det, och kämpat för att få franskalektionen att passa in i mitt liv - och så blir den inte ens av! Så nu behöver jag be om ursäkt till alla stackare som jag tjatat på för att få byta grupp. Dessutom behöver jag ordna så att jag kan läsa något annat istället. Och vet ni vad? Om det inte blir engelska så vill jag fasiken inte vara med!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0