Är playboy verkligen fööör sexigt för en skolkatalog?

Äntligen trillade skolkatalogen ner i brevlådan, alldeles lagom sådär innan jul. Kan dock inte påstå att jag var jätteentusiastisk i år, särskilt när jag fick reda på att vårt spexfoto inte ens kom med!



Okej, Playboyklassen kanske är liiite provocerande. Men var vi nakna? Nej! Allt vi hade var lättklädda tjejer och killar som ser lite smått sexiga/knasiga ut. Men har suttit och kikat i katalogen nu, och vad har jag hittat? Jo, en NAKEN kille, killar utklädda till tjejer och andra tjejer som ser porriga ut! Var det för att vi ser ut som något som kopplas till porr som vi inte fick vara med? För jag såg bilder i katalogen som var kopplade till andra kända "sexsymboler", och även bilder där folk hade ölhattar (?) på sig. Är inte det värre?

Så tycker jag att vi valde fel tema? Kanske det. Men borde vi ha fått vara med, eller fått en ärlig chans att ta ett nytt foto? JA!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0