Att skjuta upp saker

Imorgon blir det äntligen vaccinering. Verkligen på tiden, det är ett jäkla under att jag inte har blivit sjuk alla redan! Sen hade jag la fått skylla mig själv lite, i och med att jag faktiskt har väntat på min sega skola.. Men imorgon blir det av alltså. Och vi håller tummarna för inga reaktioner, för jag vill faktiskt få gjort psykologiprovet på tisdag. Jag HATAR att skjuta upp saker! Så nej, ingen feber ska det bli inte. Så det så.

Apropå skjuta upp saker - det är dags att börja handla julklappar! Det är ändå andra adven idag! En av fyra är visserligen avklarad, och jag och systrami är stolta över att ha hittat den perfekta julklappen till mams. Men de andra tre! Syster går att lösa ganska lätt, bara att köpa något som jag vill ha. Pappa blir det väl samarbete på. Men pojken min! Svårt! Man vill ju ordna den absolut perfekta presenten... Men vad är det då? Gah! Okej, har två veckor på mig att klura ut det..



/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0