Attans..

Så bra gick det med att inte skjuta upp psykologiprovet. Gick upp imorse, på väg in i duschen, ser mig själv i spegeln - oj vad jag ser hemsk ut! Tar tempen, den står på 38. Mamma konstaterar att hon spikar fast mig om jag försöker gå till skolan. Okej, inte det alltså. Går och lägger mig igen, sover till halv ett.

Mår fortfarande skit. Jag vet att det bara är reaktion på vaccinet, men jag hade ju hoppats på att slippa den. Men nu har jag feber, är astrött (jag skulle nog kunna sova ganska många timmar till om jag gick och la mig nu), och jag kommer antagligen inte må mycket bättre imorgon. Förhoppningsvis blir torsdagen ljusare - eller ja, det måste den bli! Sista övningen då innan Magnus Carlsson-konserten nästa vecka!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0