En "göra-sin-att-göra-lista" -dag

Jag är lite smått stressad. Så himla mycket som jag ska hinna med idag, och det är svårt att komma igång. Tänkte börja med att få undan allt praktiskt, så ser vi hur mycket tid som återstår till plugget sen..

Min plan för veckan ändrades helt igår. Det är inte upp till mig att prata om varför. Omständigheter som förändras såhär är hemska, jag har själv varit med om det. De ändrade omständigheterna för min älskling hem, men det är för fel orsaker. Kanske får jag krama på honom lite ändå.. om han orkar.

Får tänka på den här bilden när jag stressar runt..

Nej, ta itu med listan! Här ska strykas bort så många saker som möjligt! Nu kör vi!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0