Español por favor

Varför är det så sjukt tråkigt att träna? Varför kan man inte bara ta sig samman och börja tycka att det är kul igen? Så onödigt. Kanske ska behöva någon som hejar på mig, peppar mig, som de gör i Biggest Loser. Skulle behöva det. Och börja tycka att det är kul att träna. Jag kommer ihåg en tid, för väldigt länge sedan, då det var kul. Oftast i alla fall.

Jag har åtminstone några punkter mindre som jag måste klara av idag. Men jag har en knasig religionsdiskussion imorgon, som jag borde ha förberett mig på. Men jag orkar inte. Bläää för religion.

Imorgon ska jag även snacka spanska en stund! Språkcafé med spanskagruppen blir det. Vi läser steg två. Det kan bli ganska, hrm, intressant, haha!




Barcelona förra året. Si, si, hablo español muy bien. Eller något sådant.. 

/HM 


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in gårdagens lucka, du kan fortfarande tävla om den också :)

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie :)

2009-12-02 @ 19:04:18
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0