Fullspäckat schema fram till det nya året!

Myser på här i mellandagarna och försöker göra så mycket som jag bara orkar. Spenderade en stund av annandagen hos släkten, innan det bar iväg till pojken min. En stund på stan blev det dagen därpå, hittade ett par jeans som jag inte riktigt kan avgöra om jag ska behålla eller inte. På kvällen blev det pepparkaksbak hos en av Johans kompisar, och dessa fina husen pysslade vi ihop:



Grabbarna gjorde en pentagon, och töserna något som skulle ha blivit en borg. Fast till slut blev det mer åt kyrkhållet (en borgerlig kyrka, mohahah). Gott med pepparkaksdeg i mängder i alla fall!

Igår blev det hemfärd och bortfärd. Hela vägen bort till Borås! Där bjöds det på fest med massa kära gamla vänner, så det blev riktigt lyckat! En miss var väl dock att sova på mitt tunna liggunderlag - har ont i hela kroppen idag!

Även de närmaste dagarna bjuder på mys i goda vänners lag, och mys med pojkvännen innan han beger sig hoppas jag också på. Shopping står även med på listan över vad som väntar! Bra slut på året ser det ut att bli (:

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0