Harrys!

Upptäckte på väg till glöggmyset att det uppenbarligen skulle bli utgång också. Varför får jag aldrig reda på sådant i förväg? Nåja, efter att ha glöggat och bowlat lite drog vi till Harrys. Jag har insett att det är en bra grej att ha kompisar som känner vakten, så att man slipper visa leg. Då märks det inte så mycket att en liten 18-åring smiter in på 20-årsgräns! "Mitt lilla smuggelgods" kallade Lisa mig, haha!

Första utgången i Borås faktiskt, och riktigt kul blev det om jag får säga det själv. Särskilt när jag egentligen inte var beredd på utgång. Men de hade ett ordenligt dansgolv och ganska bra musik, bra stämning, och roliga lekar (men jag ställde inte upp, haha! Parlekar ju!). Det kan absolut tänkas bli fler utgångar i Borås framöver! 

/HM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0