Heta brandmän tvärs över gatan..

..mumma, ger något bättre att kolla på än de vanliga gamla tv-programmen! Hehe!

Skämt och sido, det är faktiskt för tillfället ett tiotal brandmän precis utanför vårt hus (det brinner inte, don't worry!). Vi bor ju mitt emot ett gammalt övergivet dagis, och på regelbunden basis så dyker brandmännen upp och har övningar där. Idag verkar de öva på att få ut folk ur huset, för de hade en del dockor och så.. som jag först trodde var en riktig människa, smärre chock där!

Nåja, bra att någon använder huset - men jag skulle föredra att det revs! Även om det innebär att mams och jag inte får se några fler spännande räddningsuppdrag. Det är det värt för att slippa se ett övergivet hus tvärs över gatan varje dag.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0