I'm dreaming of a white christmas

Mår så mycket bättre idag! Tänk att man ska bli så tacksam för en sån sak som att kunna andas genom näsan, och inte hosta sönder lungorna, haha! Så imorgon får det nog allt bli skola för min del, sista dagen ju. Måste lämna igen några böcker, och diskutera betyg med några lärare. Läskigt, för jag vet inte alls vad jag får. Men jag hoppas ju..

Det håller så smått på att bli riktigt vitt ute, men än är det inget rejält lager snö vi snackar om. Men drömmen om en vit jul lever kvar! Varför det är så viktigt vet jag inte, är ju nästan avvänjd och jag tycker ju egentligen knappt om snö. Men det bidrar ändå till att skapa lite extra mys och ljus såhär i mörkret.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0