Jag ser ljuset i tunneln!

Måndag igen. Ibland känns det som om livet består av en ändlös ström av etapper, som alltid börjar på måndagar (eller hey, är det det som kallas veckor?). Haha, ni kanske förstår vad jag menar - det känns segt att hur kul en helg än har varit så blir det alltid måndag igen. Vad glada vi är för det.

Nej, men jag är faktiskt positiv idag. Konstigt nog, haha! Kan det bero på att Hanna börjar vädra slutet på terminen kanske? Med bara en vecka till av plugg? Kan så vara! Jag LÄNGTAR efter jullovet som bara den nu. Så att jag har en del prov, redovisningar och diskussioner kvar, vad gör väl det? Det är ju inte så att de avgör mina betyg (hrm, eller visserligen jo, men äh). Så en vecka till. Sedan en slapp vecka. Och sedan JUL.



Blir det en vit jul i år måntro?


/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0