Jullov!



Mycket fin musik blev det på julavslutningen idag. Lite otäckt att det här var min sista riktiga skolavslutning faktiskt, men ändå. Strunt samma! Mer än tre veckors (är det så mycket?) ledighet väntar nu! Gaaah, skönt! Har dock ingen aning om vad som ska hända på lovet.. eller jo, pojken min kommer ju hem en vecka, ska i alla fall spendera så mycket tid som han orkar med mig med honom! Men vad ska jag göra sen, efter nyår? Och vad händer på nyår?! Syster är ju hemma även hon över jul, så det lär väl kunna bli en del systertid (:

Det känns som om jag måste lära mig att slappna av nu. Ta dagen som den kommer. Njuta av att vara ledig!

I och för sig måste jag antagligen plugga lite lite till de närmaste dagarna, så att jag inte ska känna hur de sakerna som jag måste göra över lovet hänger över mig. Men vi får se hur det blir med det. Slappa är det som gäller nu.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0