Kolabak!

Åh vad jag är dålig, har inte lyckats ta mig till skolan mer än i måndags den här veckan! Hade ju planer på att gå på sista svenskalektionen idag, enda lektionen på hela dagen.. men när jag fick reda på att den var frivillig.. hur sugen var jag då på att åka till skolan månntro? Inte jättesugen..

Så, istället blev det bak här hemma! Det finns två sorters julgodis som jag MÅSTE ha varje jul, annars blir jag en tjurig liten unge. En av dessa är kola, och den gjorde vi idag. Så nu finns det två burkar kola gömda någonstans i huset (om jag visste var skulle de ta slut långt innan julafton), och magen är även den full med kola. Mumma!



Är sugen på att göra pepparkakshus också.. 2006 blev det en hel liten by, orkar man göra om den bedriften i år?

Apropå julafton - en vecka kvar idag! Läskigt! Julstämningen är nästan överdrivet närvarande i år, men ändå känner jag inte riktigt av den. Får se om det sjunker in imorgon på skolavslutningen..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0