Konserten med Magnus Carlsson!

Ännu en sjuk dag. Mår dock bättre, och imorgon har jag bara en lektion så då ska jag nog ta och släpa mig till skolan. Har ju för tusan diskussion då, jag kan ju inte ta och missa alla viktiga grejer bara för att jag vaccinerat mig!

Dessutom bjuder morgondagen på en körövning, sista innan konserten. Vad är det för konsert jag tjatar om hela tiden då? Jo, det är Magnus Carlssons (Barbados-, Alcazar- etc Magnus!) julkonsert! Den hålls i Hagakyrkan, så min kör, Hagakyrkans ungdomskör, fick äran att vara med. Vi ska köra på tre (?) låtar, samt sjunga två egna. Egentligen skulle det bara bli en konsert 19.00, men den såldes ut så fort att det blir en extra 21.30. Jag kommer att vara helt död efteråt! Men gud vad kul det ska bli! En upplevelse som man inte får varje dag direkt!



Då ska jag vara frisk, det lovar jag. Annars får jag la proppa mig full med tabletter och mima, det ska la funka det med, haha! Längtar!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0