Lördagsplaner

Seg lördag idag. Klockan slog precis tre och jag hasar runt i morgonrock och tofflor ännu. Men äh, det behövs sådana dagar med!

Ikväll blir det en tripp till Borås, för att glöggmysa med mina kära vänner - som jag har försummat på sistone! Skämmes på mig. Ikväll är det allt skärpning som gäller, och även hädanefter. Det går ju inte för sig att inte umgås ordentligt. Tur att det kommer ett ganska långt jullov om bara två veckor..

Vilket påminner mig - NYÅR! Vad händer då? Ingen fest hemma hos systrarna M i år igen dessvärre, huset är upptaget, men om någon har någon annan idé så vore det kul att bli delgiven denna! (:



Var får jag nyårsskåla i år? (nyår för två år sedan i Rävlanda (: Jag ser lite knas ut!)

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0