My buddy Magnus and I



Karin och jag smet fram efter sista konserten igår och tog en bild med Magnus. Kände att det var det minsta man kunde begära, och att jag i alla fall ville ha utbytt några ord med honom. För ja, även om det ju är hans konserter, och han gör mängder av dem, så tycker jag inte att det är för mycket begärt att säga hej till kören. Vilket han inte gjorde.

Nåja, han är ju åtminstone en charmerande och duktig artist. Och det var kul att få köra bakom honom. Även om min röst egentligen inte höll så bra som den borde ha gjort. Men jag tog mig igenom det!

/HM

Update:

Som Karin påpekade nu, så gav ju vårt lilla snack med Magnus en väldigt stor och fin komplimang - Vi körade på Lennons Happy X-mas (war is over), fast på svenska då den heter "Låt julen förkunna". Han sa att det var den bästa versionen, att vi gav den bästa körsången på den låten, hittills. Yey! Så ja, han är ju trevlig ändå killen, fast samtidigt vet man inte om han säger det till alla. (Men jag tyckte att vi ägde den låten, så det kan ju ha varit sant!)

Kommentarer
Postat av: Kakan

ofta du inte skrev vad han tyckte om oss :P (A)

2009-12-15 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0