Myssöndag!

Började dagen med en gudstjänst i min favvokyrka - Hagakyrkan. Vi var en väldigt decimerad skara som sjöng idag, men det lät välan ändå helt okej. Hoppas jag!

Sedan så har en förlorad dotter återvänt till götet, så jag snodde åt mig en liten fika. Riktigt trevligt faktiskt! Eller ja, något annat hade jag väl inte väntat mig heller, haha! Är så glad att en bunt så trevliga töser började i kören förra året, det gav mig ju nya härliga kompisar!

Hemma har granen klätts, rummet har städats och pyntats lite till (med en egen gran!) och snart ska jag kanske göra lite mer julgodis om jag orkar. Julen närmar sig, och idag är det fjärde advent!



Den söta lilla granen som står och lyser på mitt rum!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0