Nästan, nästan..

Bara en dag kvar innan myshelg uppe i Linköping. Jag har hört rykten om både julbak och pubbesök.. hm, får se vad som stämmer!

Har nästan koll på allt som jag ska ha koll på. Har nästan börjat packa för imorgon. Nästan gjort klart religionen. Nästan pluggat tillräckligt för psykologiprovet imorgon. Nästan gjort klart svenskan.. eller faktiskt, tror att den är klar, har bara inte skrivit ut det! Kan nästan alla sånger som jag skulle ha lärt mig tills idag. Och är nästan nöjd med hur jag ska ta mig in till stan utan att varken komma försent eller behöva betala. (Inget tjuvåkande här inte, bara smarta byten!)

Har nästan kommit på vad jag ska köpa till alla i julklapp. Ska bara börja inhandla grejerna också. Dit kommer vi nästa vecka, det står ju för tusan inte ens med på att-göra-listan den här veckan. Nästa vecka blir riktigt lugn och skön och slapp. Och julig. Får vi la hoppas!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0