Skrikande av lycka!

Har precis hoppat upp och ner en massa, och glädjetjutit! Hoppas att ingen gick förbi utanför, haha, lär ha sett ganska lustigt ut!

Tidigare idag mailade jag några lärare angående betyg i de kurser som avslutas den här terminen. Missade ju betygssamtalen i och med att jag var sjuk nästan hela veckan. Kollade mailen nu, och alla hade svarat. Gah. Nervöst. Tre besked på en gång. Okej, besked nummer ett - JA! Besked nummer två - Yes! Besked nummer tre - Woooohooooo!!

Guuud vad skönt! Jag visste att jag låg på gränsen i två av ämnena, och kunde inte annat göra än att hålla tummarna att det vägde åt rätt håll - och det gjorde det! Nöjd Hanna, verkligen!

(Sen är jag väl egentligen lite besviken över att jag sabbade mitt 20,0 redan i ettan, men det betyder inte att jag struntar i att göra mitt bästa nu!)

Förresten, classmates! Ta en titt på mailen på groupwise, så får ni höra från en inte så glad klassföreståndare. Then again, I don't blame him...

/H *MVG* M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0