Typisk bra snöig dag

Har nästan insett tjusningen med snö. Tog en promenad med min bästa idag, och njöt av det härliga vädret. Fick en del snöbollar i skallen (bättre än isflak dock, kan jag tala om). Men det är fint ändå! Gäller bara att man har tillräckligt med kläder på sig, och trevligt sällskap. Som helst ska vara lite smådåliga på att sikta med snöbollar! Annars försvinner lite av myskänslan. Och det vill vi ju inte!


Vi <3

Nu är det dessutom dan före doppardan, så snart bjuds det på tjocka revbensspjäll här hemma. En jultradition som jag fått till stånd på senare år, duktigt av mig tycker jag! Och imorgon är det ju julafton. Med klappar, och Karl-Bertil, och julemys med familjen. Längtar!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0