Underbar helg med min underbaring



Har haft den bästa helgen på länge! Har knappt gjort något mer än bara myst jag och han, men det är fullt tillräckligt för att göra en helg helt perfekt. Känner mig alldeles nykär igen! Skönt att man fortfarande känner så efter ett och ett halvt år (: Och nu är det dessutom bara typ en vecka innan det är jul och han kommer hem igen! Glad och nöjd Hanna...

...om det inte var för att jag var sjuk! Gaah, nej! Sitter och snörvlar och mår skit, och jag har inte tid! Jag MÅSTE vara frisk imorgon. Efter imorgon är det skitsamma, men imorgon måste jag vara frisk. Sista diskussionen i filosofin (gah) och konserterna med Magnus Carlsson ju! Det går ju inte för sig att jag står och snörvlar och hostar och kraxar på konserten. Attans! Men jag ska försöka, så får vi hoppas att jag inte förstör hela grejen.

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0