Magsjuk..

Baah. Nu har jag varit sjuk i snart en vecka - hur kul är det på en skala? En dag fick jag inte behålla något jag åt i magen (trevligt, jag vet), eller tja, det var ju i och för sig inte så mycket i och med att jag mådde så illa att jag inte kunde få i mig något. Och jo, det var den dagen som vi hade släktkalas med massa kakor och tårta och gott.. bra tajming där Hanna.

Idag har jag faktiskt fått i mig både frukost och fika - hurra för mig! Ska snart ge mig på lunchen, är nästan lite hungrig under allt illamående. Mat är bra. Eller ja, förutom när den (i sin beskärda del kombinerad med hormoner) gör att jag inte längre kommer i några av mina kläder! Fy fan, det här är inte kul längre! Och vad är det för jävla bullshit att all vikt ska lägga sig på rumpan också?! Näe, det är fortfarande inte okej det hära.

Och jag måste vara frisk ordentligt till på lördag. Så är det bara!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0