One birthdayparty coming up!

En mer eller mindre nyttig grej gjord idag i alla fall; jag har uppmanat folk att följa med mig ut på min 18-årsdag! Jomen serni, utgång blir det, och om jag inte hinner ändra mig så blir det Haket i gbg. De har temakväll, electropop.. det låter ju hur kul som helst! Fast ja, de spelar vanlig musik också. Så det blir nog bra!

Facebook är bra till sådana hära saker, det är bara att slänga iväg en inbjudan, och så får man lite överblick på om någon har lust att haka på (till Haket, haha.. gud vad jag är trött). Men såklart, alla har ju inte facebook... så om jag glömt någon eller om någon, vem som helst, får lust att följa med så är det bara att göra det! The more the merrier, som man välan säger. Jag ser i alla fall fram emot min födelsedag!

Nu ska liten Hanna nana, godnatti!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0