Seg i hela kroppen

Jag har varit så otroligt trött hela helgen. Det kanske är normalt inom sorgearbete, jag vet inte riktigt.. hela familjen är i alla fall inslutna i en halvseg trötthetsdimma.

Annars har helgen varit bra. Fredagen bjöd på 20-års- och avskedsfest för Ellen, som ska jorden runt snart.. spännande! Igår blev det melodifestival ute i bushen, med trevligt sällskap och massa gott att snaska på. Och hela helgen har jag fått ha min sötnos med mig, härligt! Men som sagt, jag har varit lite för trött för att orka vara så social överhuvudtaget...


Snart ska jag ut och köra bil med paps för första gången.. nervös! Jag har ärvt mitt humör från denne, och risken är stor att någon av oss eller båda blir sura snabbt. Men det är bara att ta det lugnt, right?

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0