Ska man veta hur stort lufttrycket ska vara i ett däck?

Kom ihåg-grej till nästa teorilektion: Läs på INNAN! Hah, jag satt där som ett fån och kunde ingenting medan alla andra rabblade däckens bredd i mm som ett jäkla rinnande vatten. Så, dags att börja läsa snart kanske.

Jag orkar inte vara stressad, men jag borde vara det. Egentligen. Det börjar bli dags att ta tag i allt skolarbete till slutet av veckan, ta tag i att läsa, ta tag i att köra, ta tag i att ha fritid, ta tag i att vara social, ta tag i att vara osocial (vänta, den punkten kan jag pricka av), ta tag i att försöka följa mitt nyårslöfte: Vara lyckligare!

Ja, som sagt. Jag ska ta tag i det, när jag nu orkar. Natti!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0