Allmän ångest, alltså som vanligt då.

Blä, min telefonskräck sitter fortfarande i! Hur hemskt är det inte, att ibland blir jag så nervös av att ringa folk att jag överväger om jag ska spy eller bara helt enkelt svimma? För tillfället försöker jag få tag på en kvinna som jag kan ha som referens till mitt cv (hon är jättegullig och hon vet vem jag är, så om hon bara vill så vore det jättebra!). Jag måste verkligen se till att skicka iväg några jobbansökningar a.s.a.p., annars kan det bli lite körigt. Men eftersom att jag tror starkt på att jag kan få ett av de jobben jag tänker söka nu, så vore det väldans bra om det beskedet trillade in snabbt.. så har jag sommaren ordnad! Håll tummarna för mig!

Och så var lovet slut också. Blä. Jag orkar inte skola, jag orkar inte kör, jag orkar inte teori och körlektioner. Jag orkar inte med det mesta just nu faktiskt.

Men jag har mycket att se fram emot också: en himla massa födelsedagar, min 18-årsdag inräknad, mys med babe.. och säkert en massa annat mys också! Igår var till exempel görmys, vi gjorde lövbiff med pommes och ungsstekta rotfrukter, och sen såg vi på film med massa godis till. Mumma!


Gårdagens kläder - man måste ju ha en romantisk klänning på sig på alla hjärtans dag!


Luggilugg


Jag brukar tröttna på fina miner...

/HM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0