Paus tack

Jag vill bara trycka på en stor pausknapp och få tid att andas ut. Få tid att ligga kvar och gosa i sängen hela dagen, få tid att göra alla mina läxor, få tid att slappna av, se på tv, göra nytta, vara onyttig.. Det vore inte fel att ha ordentligt med tid, eller åtminstone lära sig att utnyttja den ordentligt!

Idag har jag lite feber, vilke gör att hjärnan går på halvfart.. sådär lagom bra när jag måste göra klart en genetikredovisning och plugga på franskaprovet! Så jag tog en paus (faktiskt) och städade lite. Ska fortsätta med det snart, men behövde en paus från städandet också, haha. Näe, men med gäster imorrn för systramis födelsedagsmiddag, så kanske det är bra om rummet ser representabelt ut!

Nej, nytta nu..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0