Mm, tåååårta

Nu är jag nääästan frisk, tillräckligt frisk för att gå ut och parta arslet av mig imorrn i alla fall. Har dessutom städat hela rummet idag, *klappar mig själv på ryggen*. Det behövdes - nog för att jag vill ha husdjur, men dammråttor är inte så gosiga faktiskt.

Håller lite smått på att laga den mat som kan lagas till imorrn också.. gah, jag kommer äta så mycket gott att jag knappt kommer kunna stå på benen sen! En av höjdpunkterna med födelsedagar är ju faktiskt, förutom uppmärksamheten, all god mat! Och tårtor! Gah, imorrn ska jag bjuda på den absolut godaste tårtan jag vet - kolatårta. Den har en digestivebotten, så lägger man på kolasås (gjord av kokad kondenserad mjölk), grädde och bananer. Jag dreglar bara jag tänker på den...


Btw, såhär snygg är jag idag.


/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0