Ge mig nya batterier och skön sommarreggae

Söndagskväll, och jisses vad trött jag är! Men för en gångs skull är det inte pluggtrött, för den här veckan kommer att bli relativt lugn med sånt. Bara ett spanskaprov på fredag, en engelskaredovisning och så ska idrottsplaneringen in på torsdag också. Men tja, det ska nog inte bli så farligt.

Har tillbringat hela helgen borta i Partille, med sötnosen min. I fredags blev det middag ute på Chez Amis (visste ni att jag nästan är 20, mohaha?) och igår blev det släktkalas. Johans släkt är lite sådär lagom icke påträngande nyfikna, en trevlig omväxling från min kära lilla släkt (läs farbror från sthlm)!

Men jag funderar på om jag borde ta tag i att göra någon nytta.. kanske bestämma mig för ind-val? Franska steg 5 och matte c är det som jag vill ha, men om jag inte kan få det då? Blä, vad jobbigt det blev...



Och så är jag så sjukt sugen på att åka p å solsemester.. gah, ge mig värme! Det här är Sicilien för några år sedan (åttan tror jag, jag missade kärleksmiddagen p.g.a. denna resan).. så liten man var då! Jag svassade runt där i min kortkorta kjol medan mams och paps oroligt märkte hur mycket uppmärksamhet jag drog till mig, haha. Det gjorde inte jag.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0