Viktnojja.

De senaste dagarna har jag mått så otroligt dåligt.. småfeber, huvudvärk, illamående.. blä, jag vill bara ta och bli frisk nu! Men för att lägga sten på börda så ställde jag mig på vågen idag.. yey. Eller inte. Mitt väldigt positiva jag räknade ut att "Hmm, det senaste året har jag alltså gått upp typ 8 kilo.. varav sex-sju av dem det senaste halvåret!". Shit. Det är inte okej. Fine att en del av vikten var oundviklig, men det är inte okej! Jag är inte tjock, men när man ändå går upp så mycket på en så kort tid, då blir man lite smått deppig. Och det är INTE okej.

Och jag kommer fortsätta med mina onyttiga vanor en tid framöver också.. först jul, och sen är hela februari ett enda långt utdraget födelsedagsfirande och tårtätande. Verkligen det perfekta sättet att bibehålla en hälsosam vikt - eh, not. Näe, vet ni vad, när februari är över så är siktet inställt på beach -09. Och i år ska jag fanimej delta i denna med en killerbody!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0