Aosch.

Min ögon gör ont. Jätteont. Det nästan svider att hålla dem uppe. Åh, när ska jag finna tid att vila dem ordentligt? Jag måste läsa en himla massa, och nyss hittade jag typ 15 sidor till som jag måste plugga in till naturkunskapen. Jag har inte ens läst igenom boken än. Provskiten är på fredag. Blää. Och samhällen! Jag kommer aldrig, aldrig bli klar med den, det är hopplöst. Senast måndag ska den in, och jag råvägrar plugga den här helgen. Men det blir kanske svårt med gigantiskt svenskaprov på måndag också.

Kul att höra om mina pluggkatastrofer right?

Sen håller jag på att bli sjuk också. Vet inte om det är älsklingens fel (även om han håller på att hosta ur sig lungorna, stackarn!), men sjuk kommer jag att bli. Efter 80 minuters körlektion idag var energin slut så jag fick skippa träningen idag. Lika bra det kanske.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0