Australiensisk fotboll och en massa smått och gott!

Gaah, min hand håller på att dö av smärta! Jag antar att det inte är min grej att slå på bollar. Nej, ska det vara så ska det sparkas på dem. Men nu blev det ju istället en ytterst smärtsam gympalektion, som visserligen var kul med som har resulterat i en halvförlamad hand. Enda anledningen till att jag kan röra på den överhuvudtaget nu är att den är doppad i kylsalva. Inte riktigt my cup of tea.

Mams och paps kom ju hem igår, och idag har när jag kom hem, efter att ha fikat lite med Dennis och Lollo, så fick jag en himlans massa gåvor (jag tror att de är gåvor, de flesta i alla fall, vi har inte diskuterat priser än). Men i alla fall, så fick jag en parfym, två par converse (!), två par flipflop, en klänning, tre toppar, ett par skjorts.. och säkert något mer. Rena rama julafton tycker jag minsann! Även om det var lite lustiga märken på en del av grejerna (hah, Billa Bong och D&G, inte riktigt min grej), så var de rätt snygga på!

Just det ja, jag fick ett par byxor också, sånna där som är typ två jag bred och som man ska knyta i midjan på något knasigt sätt. Jag har inte räknat ut hur än...

Inget plugg idag, istället kör vi på: Mera sömn till tonåringarna!

/HM

(och det är inget fel med att vara extra söt när man är trött heller sötsak).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0