Back to reality

Jag är grym. Äntligen fungerade det med videon! Nu kan jag försöka tvinga på er min musik, som ingen förutom jag verkar gilla, även fast den är nästan mainstreem, med en twist av personlighet. Öppna era sinnen människor!

Idag var i alla fall första skoldagen, och ja.. jag kan ju inte såhär i efterhand påstå att det var något som jag saknat. Drog igång med arbete direkt på historian, och på idrotten höll jag på att.. dö. Eller svimma och spy i alla fall, valfri ordning. Bröstet värkte och halsen slemmade igen, som den alltid gör när jag springer inomhus. Kroppen skiter i att ta hand om slemmet vilket gör att det sätter sig som en propp i halsen och jag halvkvävs.. mysigt, jag vet. Men nej, jag gav faktiskt som nyårslöfte att träna en gång i veckan, minst (idag blev första gången då jag faktiskt varit sjuk), och nu dinglade en kompis en perfekt träningsmöjlighet framför näsan. Cirkelträning varje onsdag... då måste jag ju gå, om vi är två, right?

Och jag kan inte fokusera på något nu. Jag bara sitter här och räknar ner.. nu är det knappt någon tid kvar alls tills Johan kommer hem till mig. Jag är sinnessjukt nervös... och jag längtar ihjäl mig!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0