Dagens I-landsproblem

Gud vad jag inte tycker om bärbara datorer (kom jag precis på)! Jag sitter vid min systers nu, och det går ju knappt att skriva, skärmen gör itne som jag vill, och näe.. tacka vet jag riktiga datorer.

Vi satt och kikade lite på ett program om människor som lever i ett polygamt förhållande, alltså de är flera stycken. De verkade helnöjda med det, och egentligen ser jag väl inget större fel med det, en extra människa blir ju älskad och lycklig, och det kan ju aldrig vara dåligt, eller?
     Däremot skulle inte jag klara av det. Jag är sinnessjukt svartsjuk (jag jobbar på att tagga neeer, men det är svårt när man vet hur det känns att bli bedragen), så om en till var med så skulle jag kräva uppmärksamhet hela tiden. Löjligt, jag vet.. men jämför det med att vara tre bästa vänner. Visst, det funkar, men alla kommer att gå varandra på nerverna förr eller senare. Och då vet man nästan säkert att någon kommer att pekas ut som syndabock. Nej, jag vill ha någon som jag bryr mig om så mycket för mig själv!

Förresten, om två veckor så får jag ha den jag bryr mig så mycket om för mig själv...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0