Emmaboda!

Det blir av! Vi har precis bokat biljetter, och baske mig, det blir av. Men hjälp sicken otur vi hade.. i flera dagar har det stått att det varit ett fåtal biljetter kvar. Nu när vi skulle boka var det en (1!) biljett kvar, bara! Hur tusan gick det till?!

Men direkt när 600-kronors biljetterna tog slut la de upp nya för 700. Det är ju ändå 100 kronor billigare än det riktiga priset, så vi slog till! Gah, men festivalen är ju för tusan i juli, det känns läskigt att ha bokat upp sig så långt i förväg. Men banden som kommer dit brukar vara bra, tusan, Navid och gudarna kommer ju, det är ju nästan orsak nog för att åka dit. Det här kommer att bli superb! (Nejdå, jag behöver inte alls övertala mig själv.. )

/HM

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hej. Det bidde en biljett till mig ocksa hoppas jag? Kan du be din syster att skicka hennes kontonummer sa satter jag in pengar. Kram kram

2009-01-15 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0