Emmaboda?

Sicken galen idé - ska jag våga? Jag har verkligen inte tänkt igenom det här, det är fasiken ett halvår kvar.. men ska jag våga? Vad gör jag om jag får ett jobb som jag inte kan vara ledig fem dagar från? Vad gör jag om mina kära klasskompisar äntligen lyckas fatta ett beslut och bestämmer sig för att dra iväg på en helt annan festival? Hua, det här blev svårt.

Okej, fördelar; jag skulle åka med ett härligt gäng. Om jag köper biljett nu kostar den knappt 600 kronor - och det är ju nästan ingenting! Banden som kommer dit är härliga, många av dem passar perfekt för min musiksmak. Och jag är ju faktiskt 18 den här festivalomgången också, jag kan vara med på alla delar av partyt... Shit vad sugen jag blev på det här!

Gah!

Och så tänker de boka biljetter imorrn. Jag kommer inte att ha bestämt mig till imorrn. Gah.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0