Ensam hemma 593

Gah, en dag kvar på lovet. Hur mycket har jag pluggat då? Nada. Men jag tänker mig att jag ska komma igång med det, senare.. när jag verkligen måste. Nu är jag trött, halvsjuk och ledig. Jag måste få vara det.

Blää, är ensam hemma ikväll. Igen. Det är väl det som är nackdelen med att föräldrarna är iväg, för om systrami vill gå ut så sitter jag ju här. Egentligen så har jag väl inte så mycket emot det, men just ikväll ångrar jag att jag inte sa att jag ville ha henne hemma. Vi skulle ju göra kladdkaka och sitta och äta oss ännu fetare (jag har förövrigt officiellt passerat 60-kilo gränsen nu, hua. Mitt ass väger nog minst 10 kilo på vardera sida). Men nu blev det ju inte så, och dessutom fungerar inte tv:n. Fan, det går en söt liten amerikansk romantisk komedi nu, som skulle vara perfekt sällskap, men tror ni inte att den där minisnöstormen som är ute sabbat all mottagning? Så jag sitter här istället... och tråkar.



/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0