Idag är ingen vanlig dag!

Åh kära hjärtanes, idag är idag! Idag kommer min babe hem, och idag ska jag bara gooosa bort hela kvällen. Har jag tänkt mig i alla fall.

Jag hade planerat den här dagen så sjukt bra. Efter skolan skulle jag sitta kvar och plugga i två timmar, sedan åka in på kören som jag faktiskt MÅSTE gå på, och efter kören åka hem till Johan. Men ja, planer är la till för att förstöras? Fick ett sms om att kören var inställd, och helt plötsligt krånglade saker. Skulle jag åka till flygplatsen nu? Men hur blev det då med plugget? Och då låter jag inte hans familj träffa honomen stund ensamma, borde jag inte det? Fast tänk vad överraskad och glad han skulle bli...

Det slutade med att jag kom på när jag satt mig på tåget hem att jag ändå inte skulle hinna i tid till flygplatsen. Så det får bli att jag åker dit om en liten stund i stället. Snart alltså. Gah, jag blir alldeles nervig. Gah, vad jag längtar!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0