Lugnt och fint bara

Det är inte klokt, men i det skicket som min samhällsrapport befinner sig i nu så kan den faktiskt bli inlämnad.. aldrig trodde jag att jag skulle kunna säga något sådant! Men ja, den är väl inte den bästa någonsin, analysen är knappt genomarbetad. Blä. Men nu räcker det. Ska göra klart det sista i skolan imorrn, ska ta ett tåg som är inne en timme innan vi börjar.. kan nog bli bra.

Men gah, imorrn ska jag gå i tid till tågjäveln, igår fick jag springa nära 400 meter när jag såg tåget rulla in där borta i fjärran. Ett smått under att jag hann! Sedan när jag skulle hem till babe fick jag också springa till bussen, den var på väg att rulla ut när jag fick syn på den. Inte bra Hanna, inte bra när du är sjuk!

Helgen kommer att bli myyys, hoppas jag, om allt går som planerat. Och jag behöver inte tokplugga heller, det är alltid en fördel.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0