Nej, nu räcker det.

Aoch, det gör ont i mina ögon.. dags att sova möjligen? Men jag vill se att systrami kommer hem ordentligt, kanske borde jag ringa och se när det blir?

(Ja, vi är varandras mammor när vår riktiga inte finns tillgänglig)

Jag har spenderat en bra stund med att försöka designa om min blogg, för let's face it, den är inte så snygg. Eller jo, snygg kanske.. men intressant? Knappast. Men så sitter jag här och försöker förstå hur man ändrar bakgrunder här, och lägger in bilder där, och till slut gav jag upp. Någon gång kanske någon duktig och förstående människa kan ta och hjälpa mig med det här? Jag har ju inte ens förstått hur man lägger in en video i ett inlägg än.. suck.

Godnatt.

/HM

Kommentarer
Postat av: Lisa

kompis, när du kikar på den videon på youtube som du vill ha i ett inlägg, kolla på "bädda in" (nu har min dator ställt in sig på svenska allt, så det känns larvigt) Men till höger där man kan se mer info, under Webbadress, finns det en ruta där det antagligen börjar med "<object width=.. osv"

Right?

Kopiera denna kod, börja att skriva ett nytt blogginlägg, klicka på HTML ikonen, blå brevid bild-träd-ikonen och under alla fetstil eller understruket. Klistra in. Uppdatera, vill jag minnas.

Så ska det funka som en klocka!

2009-01-07 @ 11:33:41
Postat av: Ellen

skönt att höra att nån mer än jag har problem. jag gjorde precis som man skulle å misslyckades totalt. jag hatar teknik.

2009-01-07 @ 16:08:19
URL: http://ellenfanny.blogg.se/
Postat av: Helny

jag hjälper gärna :)

2009-01-07 @ 19:22:34
URL: http://malmborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0